Monday, August 25, 2014

Welcome back !

Ehh haii.. *lelambai tangan
Welcome back to me. sebab ape? sebab  dah kembali menaip entry setelah sekian lama. kah !
yelah. sekarang tengah study kan. aku takde banyak masa nak hupdate blog nie. Tau2 sekarang nie aku dah last sem. homaigadd ! dah nak habis dah diploma aku. Btw, aku tak start kelas lagi. kira tengah ada masa senggama senggang la nie. tu pasal la aku hupdate.

so, after this memang nak jadikan blog nie tempat mencurahkan idea yang berlambak nie la. nak jugak jadi mcm blogger terkenal hanis jalikha, yuyu julaikha, fatin liyana. *eh, mcm bunyi jawa pulaks* aku memang adore sangat kat ketiga tiga makhluk comel super cute lawa nie. selalu stalk blog dorang sebenarnya. korang pun mesti mcm tu jugak kan? alahhh blogwalking kate ko. OK dah. setakat nie je aku nak kongsi. hehe
nanti tunggu aku hupdate blog lagi yekk. TATA ^_^

No comments: