Tuesday, May 23, 2017

Hey! Aku dah kawen lah?

Assalamualaikum..
Hey korang. Sihat dak? Lama ngat laa aku tak update blog ni. Dua tahun lebih dah wei. Sepanjang dua tahun ni penuh suka dan duka yang aku takleh nak gambarkan. Akhirnya bertemu kekasih halal dunia akhirat aku insyaaAllah.
Nikah: 29/4/2017
Pasangan: Muhamad Asyraf Mohd Dahari
.
.
.
Meh nak belanja gambar kawen belah aku dengan belah lelaki.
 
Guna kesempatan yang ada sbb masa nikah tu tak dapat kiss cenggini.. 
lokasi: masjid besi, Putrajaya.

Cantik tak color background gambar ni? Aku adore sangat kat gambar ni. 
Lokasi: bangunan merah berhadapan dgn masjid besi, putrajaya.
 
With dayang dayang yg tak berapa nak dayang. Kahkahkah! 
Pintu masuk masjid besi kat belah atas. Area pintu gerbang perbadanan putrajaya.
.
.
.
.
Haaa.. meh nak belanja gambar belah lelaki plak. Belah lelaki ada dua pengantin. Sekali naik dengan adik suami yang kedua. 
Tarikh: 6/5/2017
Lokasi: Taman Botani, Putrajaya.
.
.
.
 
   
Lokasi: Taman Botani, Putrajaya
Tempat dia besar, banyak scenery yang cantik utk bergambar. Yang mana nak kawen tu boleh la pilih tempat cam kteorg ni. Redah je bawak baju pengantin tu. Hahaha.
.
.
Next entry, aku nak share dgn korang tips jimat kawen. Bukan jimat nak kawen tau, tapi tips jimat masa kawen. 
.
Sekian coretan dari jari jari aku. Tata

No comments: